خدمات در دوره گارانتی

کلیه تجهیزات ارائه شده از سوی این شرکت دارای ضمانت و خدمات پس از فروش به شرح زیر می‌باشد:

گارانتی: کلیه تجهیزات Active دارای یکسال گارانتی می‌باشد.

خدمات پس از فروش: کلیه تجهیزات دارای پنج سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

جایگزینی کالا در طول مدت تعمیرات: در صورت ایجاد مشکل برای هر یک از تجهیزات در زمان گارانتی (عیوب مشمول شرایط گارانتی) کالای مشابه تا زمان رفع ایرادات دستگاه مربوطه به صورت امانی ارائه می‌گردد.

تعمیر و نگه داری

به طور حتم رضایت مشتریان شرکت نپکو رکن اصلی فعالیت­های این شرکت بوده و همواره این شرکت می­کوشد تا از اولین تماس مشتری تا هنگام خرید و ارسال کالا پا به پای مشتری حرکت کرده و بعد از خرید نیز مشکلات احتمالی مشتری را مشکل خود دانسته و هیچگاه او را تنها نگذارد. لذا با توجه به مشکلات اقتصادی بوجود آمده در کشور و برای بهبود آن شرکت نپکو تصمیم به افزایش پذیرش تعمیرات تجهیزات و تخفیفات بیشتر برای کالاهای تعمیری کرده است. با توجه به اینکه تمامی قطعات مورد نیاز تعمیر تجهیزات شبکه فراهم نشده و نیز تعمیرکاران مجرب در این شرکت مشغول به فعالیت می­باشند قیمت­­های تعمیری این شرکت بسیار مناسب است. لذا خواهشمند است در صورت نیاز با این شرکت در ارتباط باشید.

• تجهیزات تعمیر شده دارای سه ماه گارانتی می­باشد.

• هزینه رفت و برگشت در صورت تعمیر کالا به عهده شرکت نپکو می­باشد.

• در صورت درخواست تستر مبنی بر حضور تعمیر کار در محل برای تعمیر کالا این امر در صورتی امکان پذیر می باشد که کالا از نظر فنی از قبل با مشاور فنی بررسی شده باشد و امکان تعمیر در محل توسط ایشان تائید گردد.